2013. jan. 3.

Rendelés kezelési hogyan ne

Rendeltem a grandon keresztül egy műszaki bolttól HDMI kábeleket, meg fotózási cuccokat, bevallom, először a grandon. Simán ment, nem volt gond, csak a bolt automatikus visszajelző email-je után érkező emberi email volt kicsit fura:

"üdv

a csomag holnap indul

X Y Kft."

Tudom én vagyok a lehülyézett amerikai kiszolgálási módon "nevelkedett" akadékoskodó user, de azért ennél többet várok el. Valahogy így pl.:

Tisztelt Vásárlónk! (ha a nevet nem tudjuk automatikusan berakni)

Köszönjük megrendelését. Csomagját a holnapi napon postázzuk.

Üdvözlettel

X Y Kft.

Tudom, hogy a lényege ugyanaz, de a jelentése nem. Számomra egy ilyen flegma levél azt sugallja, hogy a csomagommal, a megrendelt termékkel is így fognak bánni. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy a vevő szent tehén. Alázattal, tisztelettel és kedvesen bánunk vele. Ha ötödször ír felháborodott emailt, akkor is. Belőle élünk, ennyire egyszerű.
Aztán a rendelés másnapján felhívott egy férfi (nem mutatkozott be, alig értettem mit mond, mert éppen ebédeltem), és a mondanivalója lényege az volt, hogy akkor küldhetik-e a megrendelt termékeket, meg az egyik kábelt kivennék a csomagolásából, mert úgy könnyebb nekik becsomagolni.
Kivehetik persze, de ne hívjanak fel! Azért rendelek online, mert a vásárlást le akarom tudni 3 perc alatt. Nem cseverészni az eladóval, csak céltudatosan megvenni, amit kinéztem. Fizetek, csomag jön és kész.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a megrendelt termékek rendben megérkeztek, de a tüske megmaradt és biztos, hogy többet nem fogok onnan rendelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Facebook